Wysyłka z Polski na całą Unię Europejską

Reklamacje i zwroty

POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

Prawo do odstąpienia od umowy

  1. Każdemu Klientowi będącemu jednocześnie Konsumentem przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni, bez podania przyczyny. Termin do odstąpienia liczony jest od momentu objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta osobiście lub przez osobę trzecią przez niego upoważnioną do odbioru Towaru, inną niż przewoźnik, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy, a także w momencie w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej partii lub części lub w chwili w której osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej partii lub części.

  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować Sprzedawcę tj. Dawida Chwedoruka prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą „Skibi” Dawid Chwedoruk z siedzibą w Warszawie przy ul. Łubinowej 4, kod pocztowy 03-878, (zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) pod numerem NIP: 5372658141, REGON: 388610611,) przesyłając jednoznaczne oświadczenie woli odstąpienia od umowy:

  1. w formie papierowej na adres siedziby Sprzedawcy tj.: ul. Łubinowej 4, 03-878 Warszawa,

  2. drogą elektroniczną na adres: info@oceanxpro.pl

  1. Klient może skorzystać z oświadczenia o odstąpieniu od umowy, stanowiącego Załącznik nr 1 do Regulaminu Sklepu internetowego. Skorzystanie z formularza nie jest obowiązkowe, a także nie stanowi warunku do prawidłowego odstąpienia od umowy przez Klienta.

  2. Do zachowania 14 dniowego terminu do odstąpienia od umowy zawartej na odległości wystarczy przesłanie oświadczenia woli o odstąpieniu, przed upływem wskazanego terminu.

Skutki odstąpienia od umowy

  1. Odstąpienie od umowy przez Klienta, jest równoznaczne z uznaniem umowy za niezawartą, co zwalnia Klienta z wszelkich zobowiązań względem Sprzedającego.

  2. Sprzedający zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności z wyjątkiem kosztów dostawy poniesionych przez Klienta. Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami.

  3. Sklep internetowy wstrzymuje się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania Towaru lub potwierdzenia przez Klienta jego odesłania, w przypadku braku zobowiązania Sprzedającego do osobistego odbioru Towaru.

  4. Klient proszony jest o zwrot Towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, od dnia złożenia oświadczenia woli o odstąpieniu na adres siedziby Sklepu internetowego tj. ul. Łubinowa 4, 03-878 Warszawa

  5. Klient zobowiązany jest ponieść jedynie bezpośrednie koszty dostarczenia Towaru.

  6. Konsument ponosi odpowiedzialność jedynie za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.